دیدبان

پایان نگارش فیلمی با موضوع سقوط هواپیمای ایرانی/ آغاز فیلم برداری از مهر ماه

پایان نگارش فیلمی با موضوع سقوط هواپیمای ایرانی/ آغاز فیلم برداری از مهر ماه

دیدبانبهرام حیدری، تهیه‌کننده سینما در گفت و گو با تسنیم از  آمادگی شرایط برای ورود به مرحله تولید «ایرباس»، فیلمی با موضوع سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به کارگردانی نادر طالب‌زاده خبر داد و گفت: با ورود به مرحله پیش‌تولید و آماده شدن مقدمات ساخت این فیلم بین‌المللی، «ایرباس» به‌زودی به مرحله تولید وارد می‌شود.

تهیه کننده «ایرباس» با رد پیش آمدن هرگونه مشکل مالی برای فیلم افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای مهر ماه کار تولید این فیلم سینمایی در تهران را آغاز می‌کنیم.

به‌گفته حیدری نگارش فیلمنامه این مجموعه به‌صورت کامل به پایان رسیده است و بعد از پایان پیش‌تولید فیلم، کار ساخت و فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

این فیلم به کارگردانی پکستون وینترز و نادر طالب‌زاده و با سرمایه‌گذاری مؤسسه رسانه‌های تصویری تهیه می‌شود.

«ایرباس» که صحنه‌هایی از آن نیز در آمریکا فیلمبرداری می‌شود با نقش آفرینی بازیگران مطرح ایرانی و خارجی همچون (شان علی استون) و (ول کیمر) ساخته می‌شود. نویسندگی این فیلم به‌عهده اسکات فرانک و مینا معصومی است.

ظاهراً قرار است در این فیلم ماجراهای سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به‌دست ناو آمریکایی به حوادث جنبش اخیر وال‌استریت در آمریکا پیوند زده شود.

در سال گذشته نیز مؤسسه رسانه‌های تصویری با مشارکت یک شرکت آلمانی اقدام به ساخت فیلم سینمایی برلین منفی هفت کرد، فیلمی که با واکنش‌های مثبتی در زمان نمایشش از جشنواره مواجه شد. «برلین منفی هفت» یکی از فیلم‌های آبرومند ضدآمریکایی این سالهای ایرانی‌ها بود و انتظار می‌رود که با ساخت «ایرباس» روند ساخت فیلم‌های استکبارستیزانه در کشوری که در صف مقدم مبارزه با آمریکاست تقویت شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران